#_Veebisündmus

Kuupäev/kellaaeg
Kuupäevad - 22/09/2020
10:00 - 01:15

Kategooriad


EXCELLENCE KOOLITUS- JA ARENDUSKESKUSE VEEBISEMINAR:
KUIDAS KUJUNDADA TÖÖTAJAID INNUSTAVAT TÖÖANDJA VÄÄRTUSPAKKUMIST KRIISIOLUKORRAS?

Tööandja väärtuspakkumine hõlmab nii materiaalseid kui mittemateriaalseid hüvesid ja eeliseid, mis eristavad organisatsiooni konkurentidest ning mõjutavad nii oma töötajate motiveeritust pühendumisele kui potentsiaalsete töötajate eelistusi tööandja valimisel. Mida väärtuspakkumisest tasuks kriisi tingimustes aktiivsemalt kasutada ja kuidas töötajaid motiveerida?

Koolitusel saame teada, kuidas säilitada loodud tööandja brändi ja hoida väärtuspakkumine atraktiivsena ka kriisi ajal, sest ettevõtete töö jätkumiseks vajame endiselt parimaid töötajaid – olgu selleks siis kas meie olemasolevad kui ka potentsiaalsed kandidaadid tööturul. Räägime, kuidas hoida ühtse tööandja mainet tingimustes, kus suur osa töötajatest annab oma panuse kaugtöö tingimustes ja paljud teevad seda jätkuvalt töökeskkonnas.

Koolitusel omandatakse teadmised, kuidas teadlikult luua ja hoida atraktiivset ning eristuvat tööandja brändi üldiselt ja kriisi tingimustes ning kuidas väärtuspakkumist kommunikeerida nii oma töötajatele kui välistele sidusrühmadele tänastes tingimustes.

Tegemist on reaalajas toimuva veebiseminariga, mis tähendab, et kõik osalejad on koos koolitajaga ühises veebiruumis, toimub interaktiivne arutelu ja küsimuste-vastuste voor.

KOOLITAJA: Ülle Matt

AJAKAVA

10.00–11.30 Kuidas kujundada omanäolist ja töötajaid innustavat tööandja väärtuspakkumist kriisiolukorras?
Tööandja väärtuspakkumise roll töötajate pühendumuses ja lojaalsuses
Materiaalsed ja mittemateriaalsed hüved tööandja väärtuspakkumises ning mis aitavad töötajaid innustada keerulises olukorras
Milliseid hüvesid töötajad eelistavad tänases olukorras ja kuidas neid kasutada ühtse tööandja brändi hoidmiseks?
Milliste motivaatoritega hoida head mainet eriolukorra tingimustes?

11.30–11.45 Paus

11.45–13.15 Kuidas tööandja brändi ja väärtuspakkumist kommunikeerida kriisiolukorras?
Millised on tööandja brändi ja väärtuspakkumise kommunikatsiooni põhimõtted keerulisel ajal?
Kuidas jätkata oluliste sõnumite andmist, mis aitavad luua motivatsiooni?
Millised on võimalused väärtuspakkumise kommunikatsiooniks töötajatele ja välistele sidusrühmadele?
Ettevõtte olemasolevad töötajad tööandja brändi saadikutena

EESMÄRK
Omandada teadmisi, kuidas teadlikult luua ja hoida atraktiivset ja eristuvat tööandja brändi. Õppida tundma tööandja väärtuspakkumise sisu ning materiaalsete ja mittemateriaalsete motivaatorite rolli selles. Omandada oskusi teadlikku tööandja brändi ja väärtuspakkumise kommunikatsiooni kujundamiseks nii oma kui ka potentsiaalsetele töötajatele.

SIHTGRUPP
juhid, personalijuhid, personalispetsialistid, kommunikatsioonijuhid, turundusjuhid, turundusspetsialistid, ettevõtjad

KOOLITUSE MAKSUMUS: kuni 18. september 79 € + km (kehtib infokirja regulaarsetele saajatele), alates 19. september 99 € + km.