#_Veebisündmus

Kuupäev/kellaaeg
Kuupäevad - 12/05/2020
09:30 - 02:30

Kategooriad


Turundamine Facebookis, Instagramis ja Google Ads’is

  1. 12.05.2020, 9.30-14.30, veebikoolitus
  1. Sihtgrupp

Alustavad ja tegutsevad väike- ja perefirmade juhid, müügijuhid, sekretärid, juhiabid, müügi- ja turundusassistendid, kes soovivad ilma suurte kulutusteta iseseisvalt edendada oma turundustegevusi Facebooki abil.

  1. Õppe alustamise tingimused

Soovituslik on ettevõtte Facebooki ja Instagrami lehe administreerimise õiguste omamine ja ligipääs Google Adsi kontole.

  1. Õppe eesmärk

Koolituse tulemusena on õppija saanud ülevaate, kuidas parandada oma ettevõtte nähtavust läbi Facebooki, Instagrami ja Google otsimootori. Teab, kes on tema peamine lehekülastaja ja oskab seda silmas pidades luua ka lehele väärtuslikku sisu. Samuti teab kuidas leida erinevaid nutikaid võimalusi tasuta esile pääsemiseks ja mis võimalused on tasulise reklaami kasutamiseks.

  1. Õpiväljundid

Koolituse lõpuks õppija: Saab ülevaate, kuidas parandada oma ettevõtte nähtavust läbi nutika turunduse Facebookis, Instagramis ja Google Adsis. Kuulaja saab kaasa praktilised näpunäited sihtrühma väljaselgitamiseks, reklaami kujundamiseks ja õige reklaamiväljundi leidmiseks. Samuti erinevatest võimalustest, kuidas suurendada oma ettevõtte nähtavust nii tasulisi kui tasuta võimalusi kasutades.

  1. Õppesisu

Facebook ja Instagram – Brit Mesipuu

  • Kuidas Facebook ja Instagram töötavad?
  • Kuidas seadistada Facebooki ja Instagrami kontosid?
  • Miks mu jälgija ei näe minu postitusi oma seinal?
  • Facebook ja Instagram Analytics – mida neist numbritest välja lugeda ja kuidas turunduses kasutusele võtta?
  • Mida pidada silmas piltide ja video juures?
  • #Hashtagid ja emojid – kasutada või mitte?
  • Kuidas mänge läbi viia?
  • Mis asi on Facebook Pixel ja kuidas see aitab turundada?
  • Kuidas alustada Facebooki ja Instagramis tasulise reklaamiga ja mida pidada silmas rahasumma määramisel?

Google Ads – Maido Mesipuu

  • Google Ads tutvustus
  • Google konto loomine ja seadistamine
  • Otsingureklaamid ja märksõnad
  • Kampaaniad ja reklaamrühmad
  • Reklaamid
  • Tulemuste mõõtmine
  • Kvaliteediskoor ja AdRank
  • Displayreklaamid
  • Remarketing ehk uuestiturundamine
  1. Ajakava

9.15-9.30 Registreerimine ja kohvipaus
9.30-11.30 Õppepäev
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-12.45 Õppepäev jätkub
12.45-13.00 Kohvipaus
13.00-14.30 Õppepäev jätkub

Tasu:

  • Kuni 04.05.2020 – 95 eur+km
  • Alates 05.05.2020 – 110 eur+km
    NB! Oleme ka Töötukassa partnerid!

Osalussoovist anna märku e-mailile: brit@milos.ee

Mitme osaleja registreerimisel soodushind. Küsi julgelt!

Kui osalemine tühistatakse hiljemalt 04.05.2020, kuulub tasumisele 20% koolituse maksumusest. Hilisemal tühistamisel kuulub tasumisele 80% osalustasust.

  1. Õppemeetodid
    Õppematerjalid, loeng, iseseisev töö.
  1. Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid
    Hindamismeetodid – Auditoorse töö käigus teemakohaste praktiliste ülesannete sooritamine.
    Hindamiskriteeriumid – Praktilised ülesanded on sooritatud.
  2. Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus
    Töökogemus antud valdkonnas.