#_Veebisündmus

Kuupäev/kellaaeg
Kuupäevad - 27/04/2020 - 30/04/2020
09:30

Kategooriad


Reiting Koolituskeskus kutsub Sind koolitusele! Kui soovid enda klientidele pakkuda parimat klienditeenindust, kuid oskustest ja teadmistest napib, oled oodatud registreerima!

https://www.reiting.ee/eduka-klienditeeninduse-ja-muugiprotsessi-votmetegevused-41-4_155-19

Koolitus annab ülevaate klienditeeninduse põhitõdedest.

Sihtgrupp
Koolitus on mõeldud inimestele, kelle igapäevatöös on olulisel kohal suhtlemine ettevõtte sise- või välisklientidega

Kursuse sisu
Teenindaja rollid; põhiroll ja kõrvalrollid. Kliendi tüpoloogia. Kliendi ootused. Roll kui abistaja. Rollikonfliktid.
Kliendiga kontakti loomine, hoidmine ja lõpetamine. Esitusstiili valik. Kliendi soovide ja vajaduste kindlaks määramine.
Mittesõnalise käitumise märkamine ja arvestamine (pilkkontakt, distants, žestid, poos jt).
Kehtestav käitumine. Selge eneseväljendus. Aktiivne kuulamine. Araütlemine.
Toote demonstreerimine. Näitvahendite kasutamine. Presentatsiooni läbiviimine.
Toimetulek vastupanu, agressioonide ja manipuleerimisega. Konfliktide lahendamine.
Müügiprotsessi võtmetegevused.
Pikaaegse kliendisuhte hoidmine
Kursuse läbinu
mõistab paremini kliendi ootusi;
hindab pikaaegset kliendisuhet;
saab hakkama keerulistes ja konfliktsetes olukordades;
teab ettevõtte müügistabiilsuse ja klientide rahulolu tähtsust
Muu info
VEEBIKOOLITUSE SOODUSHIND: 198 € +km

Koolitus toimub 27.04 ja 30.04, sinu kodus või töökohas! Ainuke koolitusel osalemise tingimus on internetiühenduse ja arvuti olemasolu. Kui soovid täpsemat infot, võta meiega kindlasti ühendust.

Hind sisaldab koolitusmaterjale ja tunnistust.

Küsimused ja lisainfo koolituse kohta:
Tallinna koolitused: Sigrid Silbaum, tel 65 25 982, sigrid.silbaum@reiting.ee
Tartu ja e-õppe koolitused: Liis Kalbe, tel 5332 6481, liis.kalbe@reiting.ee
Vene keeles: Valeria ševtšenko, tel 524 8525, valeria.sevtsenko@reiting.ee

Registreerumiseks kliki meie koolituse kodulehe ülaservas paremal nuppu “Registreeru” ja sisesta andmed:

https://www.reiting.ee/eduka-klienditeeninduse-ja-muugiprotsessi-votmetegevused-41-4_155-19