#_Veebisündmus

Kuupäev/kellaaeg
Kuupäevad - 07/05/2020
11:00 - 12:30

Kategooriad


EXCELLENCE KOOLITUS- JA ARENDUSKESKUSE VEEBISEMINAR:
KUIDAS TOIME TULLA EMOTSIONAALSELT KEERULISE TEENINDUSSITUATSIOONIGA?

Praeguses uudses ja ebakindlas olukorras puutume tavapärasest rohkem kokku emotsionaalselt keeruliste teenindussituatsioonidega. Olgu selle põhjuseks ärevus, segadus või kohanemine uue elukorraldusega – paljud teenindajad puutuvad kokku emotsionaalselt tundlikumate klientidega.

Veebiseminaril omandame teadmisi ja praktilisi võtteid emotsionaalselt keerulistes teenindussituatsioonides teise emotsioonidega toimetulekuks ning enda emotsionaalse tasakaalu säilitamiseks.

Tegemist on reaalajas toimuva veebiseminariga, mis tähendab, et kõik osalejad on koos koolitajaga ühises veebiruumis, toimub interaktiivne arutelu ja küsimuste-vastuste voor.

KOOLITAJA: Merit Lage

AJAKAVA

10.55–11.00 Kogunemine veebikeskkonnas

11.00–12.30 Kuidas toime tulla emotsionaalselt keerulise teenindussituatsiooniga?
Ühiskonna polaarsused eriolukorras ja selle mõju teenindussituatsioonidele
Isiksuse tasandite mudel ja selle seos emotsioonide juhtimisega
“Kuula, tunnusta, kahetse, lepi kokku” mudeli kasutamine emotsionaalse tasakaalu kaotanud kliendiga
Praktilised võtted enda emotsionaalse tasakaalu tagamiseks

EESMÄRK

Omandada teadmisi ja praktilisi võtteid emotsionaalselt keerulistes teenindussituatsioonides teise emotsioonidega toimetulekuks ning enda emotsionaalse tasakaalu säilitamiseks.

SIHTGRUPP

Erinevate tasandite teenindajad, teenindusjuhid, müügijuhid ja -spetsialistid, konsultandid, sekretärid, juhid ja kõik teised, kes puutuvad igapäevatöös kokku kliendisuhtlusega.

KOOLITUSE MAKSUMUS: kuni 5. mai 49 € + km (kehtib infokirja regulaarsetele saajatele), alates 6. mai 69 € + km.

LISAINFO JA REGISTREERMINE